![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har provat med dongeln istucken i ett USB-uttag, men den säger likadant ändå.. Men jag ska testa ditt råd i morgon, Ma-lou
![]() Återkommer med resultatet snarast möjligt.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Har du aktiverat dongeln i Configure?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hej igen!
Jag satte i dongeln och försökte konfigurera den.. men den dyker inte upp någonstans?! Datorn reagerar inte på att det är ett flyttbart lagringsmedia... Jag har 2 USB-ingångar på datorn, men inte nån reaktion i någon! Provade med att flytta det USB-minne som jag har bankuppgifter på från den ena ingången till den andra och datorn fann det USB-minnet på båda ställena.. Antagligen är dongeln isönder på nåt sätt... Ringde upp Tygfinessen och fick reda på att jag nog missat att dongeln ska sitta i HELA TIDEN när man installerar programmet. Så nu ska jag avintallera programmet o köra in det på nytt. Återkommer med resultatet! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Det kan behövas drivrutiner för dongeln. De finns på HQs hemsida. Sök i forumet för här har jag fått hjälp.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Här finns mer om dongel och även Windows 7:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...ghlight=dongel Lycka till! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Nu har jag installerat om 4D Embroidery Extra MED dongeln, OCH NU
fungerar det!! ![]() Tack för hjälp o råd från er ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Samma problem
Jag har samma problem med embroidery 3D.Jag kan inte installera den på windows 7 min laptop men har den på min dator med xp.
Jag har lyckats göra allt utom att installera kortläsaren R&W.Är det någon som kan hjälpa mig med det? ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:28.

Hybrid-visning