![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Gissar att vilket annat garn som helst som inte kliar och som passar till stickor 3,5 till 4,5 kan fungera. Annars kan du väl beställa rätt garn direkt från Drops?
Själv blev jag lite nyfiken på mönstret för det ser ut som det skulle kunna gå att anpassa till stickmaskinen. Väldigt gosigt ser det ut också. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag kan beställa det garnet men vill veta vart ifrån det kommer.
tyvärr hittar jag ingen information om det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Du kan beställa direkt från den sidan du hittade mönstret. Tryck bara på "sortiment" i sidans överkant och sedan på "garnöversikt" så hittar du garnet där.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jag är inte intresserad av garn från australien och eftersom jag inte hittar information om drops garner så vill jag ha tips på andra garner
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Här på Torgstenens hemsida finns det en tabell där du kan se vilka garner du kan använda. Jag vet ju inte om du vill ha ull eller acryl.
http://www.torgstenen.se/garnfakta-g179.html Om du vill ha acryl hade jag valt Carolina det är mjukt och fint och finns i massor av färger. Om du vill ha ull finns det ett garn som heter Artesano Superwash merino DK som skulle passa. Lycka till! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Drops garner tillverkas inom eu så australien behöver du inte oroa dig över.
![]() |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Citat:
jag tycker absolut du ska prova med stickmaskinen. Det är ju helt fantastiskt. Jag hoppas att jag får till det eftersom jag är totalt värdelös på strumpstickor. |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:21.

Hybrid-visning