![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för smarta tips! Nu ska jag sätta mig och klura ut hur jag ska göra. Kanske finns det fler tips?
-anneli- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I dörren hemma har vi en duschdraperistång, en sådan man spänner fast genom att skruva på den. På den sitter myggnätet med kanal upptill och blytyngder nedtill så det trillar tillbaks på plats när man gått förbi.
Somrumsfönstret häftade jag helt sonika myggnätet i träfasaden, vi har utåtgående fönster som då går att öppna lagom mycket utan att ett enda kryp kommer in! Vitt myggnät på vit fasad syns väldigt lite så det är ingen som tänker på det när de ser vårt hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett tips när det gäller att göra egna myggnät, myggfönster och liknande, är att använda gardintyget Sarita som finns att köpa på IKEA för väldigt liten peng. Det släpper inte ens in knott.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:17.