![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har ingen åsikt om märke - jag tror de flesta duger bra. En sak som kan vara värt att tänka på är att skaffa en med tillräckligt stor brodyryta för det du vill göra med maskinen. Många av de enklare modellerna har klara begränsningar här.
Själv har jag en Pfaff Creative 2134 som jag är nöjd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har en viking Rose som jag älskar sen första dagen...
men har nu beställt och snart i min ägo: HUSQVARNA VIKING® H|CLASS™ 600E Den har allt jag behöver, 2 ramar 10*10, 16*26, och kan med programmet brodera multiple hooping upp till 28*48 det ingår program och man kör direkt via symaskin till dator. och priset är 15,000kr, billigt i jämförelse med många andra.. mvh. Lisbeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
De flesta modeller som finns fungerar helt utmärkt om man går förbi de allra billigaste (under 10 tusen ungefär på svensk marknad)
det är mer så att man ska hitta den man trivs med... Tänk också på broderibågarna helt klart även om man kanske säger att man klarar sig med 10x10 cm så känner man ofta längre fram "jag borde väl ha tänkt på att ha lite större kanske" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är supernöjd nu efter 2år, men måste koppla via datorn för att få över broderifilerna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:38.