![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Leningrad Cowboys kommer från Finland - inte på min spellista.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gillar att lyssna på lugnare musik med visst flyt, t ex klassisk musik, opera, även radio av olika sorter.
Och så det bästa: ett gratis dataprogram som heter Screamer Radio, där kan man ställa in hundratals olika kanaler med strömmade musik, radiokanaler från massor av länder inkl Sverige, och min favoritkanal för att kunna sy bra: Solo Piano - SKY. FM Har också den härliga Cd-samlingen Änglar som Aina skriver om. Perfekt symusik! Nåt som absolut inte funkar är dragspelsmusik, för då kan man inte sy rakt på symaskin(!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här är det ljudböcker som gäller i massor om jag måste koncentrera mig på syendet så blir det någon radiokanal i min mp3-spelare för då gör det inget om jag missar något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag som syr hela dagarna för mitt lilla företag, har ett "strikt" schema
![]() ![]() Sen efter det blir det "Christer" på p3 tills det är dax att gå och hämta barnen. Skönt med rutiner helt enkelt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Jag är väl en allätare, men för tillfället är det Bob Geldof som gäller. Älskar denna låt.
www.youtube.com/watch?v=pJawCZNoS6U |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Rolig tråd
![]() Jag lyssnar också på ljudböcker ofta. När jag är ensam hemma och kör på en riktig sykväll är mina favoriter Queen och Marilyn Manson. Högsta volymen och sjunga med så man får skämmas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har det TYST när jag syr, har ofta fönstret öppet så jag kan höra fåglarna det räcker för mej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Samma här, fågelkvitter och jamningar från katterna är vad jag lyssnar på när jag syr. Sitter jag och nålar däremot så går jag gärna till TV så då blir det ju eterbrus beroende på vad som går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:42.