![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
|
Citat:
Jag vill också ha klippbacillen! Kan du smitta mig? Jag tycker klippet är det tråkigaste. Ok klippet och att sy i tryckknappar... (såna där små metall som man syr på, folk föredrar det och tycker att kardborre på dockkläder är B men kardborre går ju fortare att sy i då man kan köra det maskinellt...)Och jo jag syr mentalt ibland också. Designar, syr osv.. och skriver text till min hemsida. Gör det innan jag somnar. Man kan få ihop jättefina och figgia texter i huvudet men när man ska sätta ner det på pränt så blir det inte lika bra... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
ad härligt att jag inte är ensam! På kvällarna innan jag somnar brukar jag liga och klura ut små lösningar till bekymmerna jag stött på! Dessutom har jag snart kladdat ner ett helt block med alla geniala saker jag klurat ut innan jag ska sova, i telefonkön, i kön i mataffären osv! Men som ni säger, de veti katten om det fungerar i verkligheten!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hehe, jag lägger tyger i högar tillsammans med mönster med tanken att det ska vara "nästa projekt". Sen har jag syhörnan översvämmad med högar och vet inte var jag ska börja ...
En ganska bra grej om man vill bli sådär tråkigt realistisk är att göra små mood boards av sina idéer, skisser med tygbitar och beskrivningar. När man har gjort några såna inser man att man omöjligen kan göra alla dessa som "nästa projekt". Min last är nog att jag köper så många mönster, en riktig mönsterknarkare är jag. Det blir nog en bytesannons här på sysidan snart ... |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:51.

Ok klippet och att sy i tryckknappar... (såna där små metall som man syr på, folk föredrar det och tycker att kardborre på dockkläder är B men kardborre går ju fortare att sy i då man kan köra det maskinellt...)
Hybrid-visning