![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har du provat den med en sån där åthållande korsett"doning" under? det finns ju en hel del gördlar som stramar till runt baken, om det är den du tycker är problemet här. Kanske det räcker. Klänningen är jättesnygg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inget svar på din fråga men OJ vad snygg klänning!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänk även på att tyg och gamla plagg åldras, sömmar och tyget kan gå sönder när Du använder den.
Har den varit oanvänd i många år och sedan kommer i kontakt med Din hud och värme kan den bara "rämna" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() Tror du det går med en sån när ryggen är så djup? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det borde gå för jag har sett de som knäpps nedanför midjan (såg på teve. Annars såg jag ett bröllop här där de hade använt en vanlig bh med såna där genomskinliga plastband tvärsöver ryggen men det är ju snyggare om inte något stöd syns alls. det finns något superduper som heter Spanx men om det funkar vet jag inte, man ska ju komma i eländet också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:58.