![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jo, ja vet ungefär va de kostar men de stod ju att om man har problem å ladda hem "proven" kunde man beställa den på skiva för 40kr... Eller ha ja missuppfattat de me?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det brukar inte vara något problem med att ladda hem filen.
Den filen är densamma som programmet. Har aldrig kollat vad det kostar att köpa cd:n Har man bara prov-versionen så kan man inte spara det man stygnsätter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nä, de förstår ja (att man int kan spara dom) men ja ha laddat ner, men då vill dom ha registrerings-nånting
![]() ![]() ![]() Blir man mer nöjd me Embird än me PE-design lite tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är det inte bara att hoppa över den rutan där de vill ha lösenordet när Du installerar?
Nu vet inte jag hur PE-design är. Jag har bara haft Embird och är mycket nöjd med programmet. Köper man Cd är det väl inte något annat än installationfilen på den. Men jag har inte kollat för jag har alltid hämtat hem filen direkt hos Embird. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ingen som jag har läst om här är nöjda med pe lite.
cdn innehåller alla testversioner, priset 40 kr är portoavgift. Har du kollat faq-sidan om du kan få hjälp där? http://www.embird.se/faq.shtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Pratade me hon på Embird.se, avinstalllerade å på igen fast från Embird.com å då funka de
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
För att få med alla delar av Embird så laddar Du ner den completta filen som ligger nederst
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:08.