![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nya symaskinsbord som jag är nöjd med med tanke på priset.
Bifoga bilder verkar inte fungera längre så det får bli länkar för den som är intresserad. ![]() Bord där min overlock och automatic trotjänare bor: http://www.mnmhouse.com/filer/Bord1.JPG Bord där min Pfaffmaskin skall bo vad det lider: http://www.mnmhouse.com/filer/Bord2.JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu är det gjort. Köpte Embird nu eftersom kursen var låg. Fick de delar av programmet som jag behöver fnv. för under 1800Sek.
Nu skall jag bara försöka lära mig det också ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har Du skrivit in nyckeln för Font Engine?
Sedan är det bara att gå till Editor. Klicka på knappen Infoga, Font Engine Text Du kan även sätta in text i Manager Då har Du Font Engine öppen Du har även en knapp till för att lägga in text, i Editor kanppen före "nyckeln" finns en knapp med bokstäver på. Senast redigerad av Dahlia den 2011-04-18 klockan 08:29. Anledning: Tillägg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Idag kom min lady valet, känns så mycket bättre än de Diana dockor jag känt på.
![]() Beställde från sewingworld, inga problem alls, leveransen tog två veckor och posten levererade den hit hem. Pris inklusive frakt, ca 1300, helt okej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
För att få lite inspiration köpte jag igårkväll efter KF-sammanträdet tre flaskor av olika slags absint och två absintskedar. Här ska skapas korsetter ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hittade dessa fina hängen att sätta på necessärer och dylikt på Tradera, betalade 30:- med frakt för alla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har äntligen gjort slag i saken o beställt 2st kantbandspressarfötter till "tusingen" (coverpro). Nu väntar jag med spänning på att få hem dom o prova... Syr ju en hel del bodys så dom behövs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.