![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Maken ropade in dem till mig eftersom jag var på jobbet och det krockade med ett möte. Vi skall åka och hämta dem på måndag. Paketen var otroligt stora, inte IKEA format direkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fråga din man om han tror att jag får plats med 2 sådana paket i en Berlingo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan inte svara på det eftersom jag inte vet hur stor en Berlingo är (och inte maken heller) men ett paket fick knappast plats i en V70 dock.Vi har hyrt släp och jag tror att de två paketen kommer att fylla upp släpet.
Storleken på bilden ser ut att vara större än en halv pall. Om jag vore som du hade jag kontaktat Toveks för att höra efter om mått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag äger redan ett sådant bord sedan tidigare.
Det kom färdigt monterat furutom hjulen. Inga små paket alltså. Lycka till , jag älskar mitt bord. asa1970 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Någon som vet vem som budare Lucy är? Hon köpte nämligen alla iläggsskivorna i ett enda bud. I andra länder brukar ju dessa ingå i själva symaskinsbordet men det verkar ju inte vara fallet här.
Skulle vara käckt att komma i kontakt med henne och köpa två skivor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skulle också vilja köpa 2 skivor. Men jag vet inte vem Lusy är.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag får kolla på måndag, det är ju möjligt att Toveks ger ut den informationen. Jag skulle väl också gissa att damen i fråga gärna säljer några skivor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:47.