![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 13
|
Tack för tipset. Det va så jag fundera på om man skulle göra. Vad ska man ha för tyg på undersidan då tro? Ska vara ett tyg som tål vatten också.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
|
Tyget under bör ju inte vara för tätt, så att fukten stannar kvar inne i dynan.
Hör med en tygaffär, eller där de säljer båttillbehör. Sadelmakerier vet säkert också. Jag har sytt många båtdynor och då har "mina kunder" köpt teflonbehandlat tyg. Klipp och sy fodralen väldigt tajta. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:30.





Hybrid-visning
