![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trekantsbikini
Jag ska sy en bikini i guldtyg för att ha på en temafest. Boxertrosorna är det inga problem med, men överdelen... Jag vill helst ha en trekantsbikini men jag tycker inte alls att det blir bra. Nu har jag i och för sig inget mönster att utgå från men är det någon som har några tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej, jag har gjort en överdel till bikini med "trekantsbitar" och en "rak" hoptagen mitt fram.Jag ritade av en gammal bägge modellerna.
Bägge delarna vart bra. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror det blir snyggast om du både syr inprovning (om det heter så) och kanaler för knytband så att du kan rynka undertill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Förlåt en dum fråga men vad betyder inprovningar?
Ciczi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag vet inte vad det heter, kanske heter bystveck?men att du syr ihop ett veck nertill upp mot mitten lite rundat, format efter bysten. -vill du jag ska försöka rita vad jag menar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:55.