![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp någon som vet var jag hittar???
Kära sysidan vänner, hoppas ni kan hjälpa mig?
Nu har jag letat, letat, och letat, hittar inga mönster/design att köpa/downloada som ser ut som dessa två bilder. Någon som vet vart jag kan hitta dessa kort, eller liknande med (rosetter i kedja med "blad" och rund ring eller U med "blad" och rosett överst). Har sökt på floral +bow, victorian, heirloom, vintage osv men inget! Har iofs hittat mkt annan fint men inte just detta mönster som är ett "gammalt mönster". Senast redigerad av cafyr den 2010-11-19 klockan 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan det finnas något här som går att använda? http://www.needlepassionembroidery.com/
(Jag broderar inte själv, så jag har ingen som helst aning om huruvida det är bra kvalitet eller inte... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej nu har jag tittat på dessa sidor men har inte hittat något som ser ut som just detta, bara i den stilen.
Någon som vet eller har sprungit på dessa mönster? Någon som har en länk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
puffelipuff....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Husqvarna har ju flera broderier med just rosetter, har du kollat igenom katalogen,
http://www.e-magin.se/v5/viewer/file...e=1&gHotspot=0 Om du hittar något där så går de att köpa via länken jag lämnat tidigare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hittar inget som liknar kransen eller de två rosetterna med kvistarna så det blev så här i stället....
men om någo nvet vart jag hittar dessa så säg till :-) God helg från mig! :-)) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:31.