![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Kör med xp och hittar inte nåt ställe där man kan göra ikonerna större utan att göra allt större..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du har helt rätt! Det var jag som mindes fel. Men använder du "miniatyrer" istället för "ikoner" blir det i alla fall lite större bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I Embird kan du visa miniatyrer i olika storlekar.
På ikonraden ovanför fillistan finns tre ikoner längst till höger. Dessa är för att visa markerade filer i rutan till vänster. Markera en eller flera filer i listan och klicka på en av ikonerna. Behöver du samla filer i en mapp väljer du kopiera i samma ikonrad eller högerklickar och välj Kopiera filer till urklipp. Bläddra dig fram till mappen du skall spara dem i eller skapa en ny mapp i mappträdet ovanför och klistra in filerna. Så här gör jag när jag skall samla ihop till ett qvilttäcke tex och eftersom jag kopierat filerna kan jag ta bort ointressanta tills det är de kvar som jag vill använda. Du kan även skriva ut miniatyrerna på papper om man vill det. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:41.