![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag ska dit imorgon! Hurra! Första gången för mig! Kombinerar höstlov med detta så jag droppar min mellanunge hos min syster så får han leka med kusiner och jag ska titta och känna och köpa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta med matsäck!
Jag var på syfestivalen idag. De har ett stort rum med bord och stolar för medhavd matsäck. Jättebra! (Särskilt som restauranger/café, som så ofta, fick enorma köer och inte hade världens roligaste utbud...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tips om matsäck. det där med att äta i tid så inte humöret tryter och huvudvärken kommer krypande är alltid ett problem. Oftast är jag jättehungrig, törstig och elak innan jag kommer på att jag ska ställa mej i en timmes lång kö.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipset! Åker idag istället för igår, var barnvakt.Barnbarnet Ester har fått vattkoppor! Håller på att packa ryggsäcken med matsäck
shoppinglista och pengar förstås.Ska bli kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:08.