![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har handlat härifrån. Fri frakt har det varit för mig.
http://www.brothersewingmachinesdire...er-overlockers |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Brothers overlock är mycket bra och prisvärd även i Sverige. Winzellz HB/Symaskiner & Sånt har också fri frakt. Kurser på maskinen är givetvis gratis och man kan komma flera gånger. Att få extra pressarfötter till sin maskin diskuterar man vid ev köp.
Brother kommer nu till mässan med en ny modell av sin overlock som har ett stort sybord som extra tillbehör. Köpa från England gör tyvärr att de svenska återförsäljarna får svårt att överleva och varorna här blir ännu dyrare på sikt tyvärr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om det bara vore lite dyrare i Sverige än i England skulle jag absolut handla här. Men jag kan ändå inte handla lokalt, så någon hands-on instruktion skulle jag ändå inte kunna få.
Nu är ju prisskillnaden ganska stor, De maskiner jag köpt från England har varit nästan dubbelt så dyra i Sverige. Det är inte OK i mina ögon. (Brother 3034 från England, levererad vid dörren för ett par veckor sedan: 2500. I Sverige bortemot 5000. Fållningsfot, 15 nålar och 16 stora trådkoner ingick i paketet från England när jag köpte.) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.