![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 | |
|
![]() Citat:
Nej jag ska inte broder skinn med den!!!! huuuuuu nej det ska jag inte, jag e lite för rädd om mina maskiner... och eftersom jag inte har fått broderat så mycket som jag tänkt så har jag ju inte erfarenheterna. Ifall någon skulle fråga om styrkan så var det bäst att fråga.. kepsar klarar den väl? fast vilken del är det man broderar på? mitt fram då väl eller på skärmen? ![]() trodde inte att jag skulle få svar alls faktiskt... har även annons på en sida som rimmar på plocket. så jag ska visa maskinen på onsdag torsdag och fredag. jag ville kunna visa hur man broderar ett märke tänkte jag. så jag hoppas att kunna köpa mig en coverpro... ![]() tackar för dina som alltid kloka råd! |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:56.