![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Håller just nu på med:
en trikåklänning till min 3,5-åring (en vecka i Turkiet hägrar) ett amningsnattlinne ett bebisset med byxa och omlottröja (har legat tillklippt länge...) en goseelefant i brun velour (har bara kvar att brodera ögon) en återbruksbonad (började på den på en workshop i juli, blir inte så snygg men kul att göra) I huvet finns fler projekt (ungefär en tiondel brukar förverkligas....)Det gäller att ha många projekt igång så finns det alltid något litet moment att göra när man egentligen är för trött för att göra något större. Men man får som sagt inte ha för stora ambitioner eller deadlines när något måste vara färdigt - huvudsaken är att det är roligt att hålla på. Jag har kommit till den viktiga insikten att det är helt ok att avsluta ett UFO genom att slänga bort eller klippa sönder och lägga tillbaka i tyglådan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag en lugn period, har för första gången på länge sytt en klänning till mig själv med tillhörande väska. Fixat lite småjobb som legat ett tag. Nu broderar jag en golfhandduk till gubbens nya golfväska och sedan ska jag brodera lite på en t-shirt till mig som fått fläckar. Jag ska lägga upp ett t-shirts till mig som legat länge har också planer att sy ett par leggings till mig och några träningsbyxor till mig, min gympakompis och äldsta dottern. Yngsta barnbarnet vill ha 6 st lolitaklänningar till så hon har en för varje dag. Men första ska jag ha semester i morgon far vi på kryssning till Riga och på lördag en vecka till Tunisien så vi får se vad jag hinner innan och vad som blir kvar till efter semestern.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:53.