![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Syr just nu på en randig monster-kanin och på strykbrädan ligger 3par velourbyxor med applikationer och en långärmad t-shirt med raglanärmar och väntar på sin tur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej på er! Jag syr just nu påsar för förvaring av värmeljus, bröd m.m. Syr i linne och fodrar med mellanlägg och bomullstyg. Broderar på påsarna med min Janome350.Kul att hitta lämpliga mönster på nätet som passar till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Just nu syr jag på mitt projektarbete i skolan, en sammetsklänning från 1255. Detta med tillhörande underklänning (klar) och surcot (inte ens börjat än)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har massor av saker igång samtidigt (det är ju mitt jobb,egen företagare):
1 rosa klänning i lack med tillhörande fascinator Ändringar på en svart basker i lack,den blev lite för mjuk och måste styvas till 1 t-shirt och ett par byxor i blöjbarnsstorlek i lack Allt detta skall helst vara klart på söndag ![]() Sedan har jag ändringar på en kjol och en klänning liggande samt att jag behöver rita mönster till min nästa kollektion. På fritiden syr jag på min 1700-tals garderob, just nu står en ny korsett på schemat och jag har ett "långtidsprojekt" i form av en stor handbroderad schal i vitt linne. /L |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:58.