![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa provdocka
Hej!
Skulle jättegärna få tips och råd när det gäller inköp av en provdocka. Finns det olika "märken" och olika kvaliteer? Vill ha en BRA med olika inställningar förstås. Nåt mer man ska tänka på? Är det bäst att köpa en helt ny eller duger en begagnad? Hoppas på tips! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Diana
Jag har nydligen köpt en provdocka. Det blev en Diana då det bara fanns det att välja på i symaskinsaffären. 1800:-
Den är lite ostabil då foten är så lätt men än sålänge har den fungerat bra. Letade efter en begagnad först, men de verkar väldigt sällsynta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Någon som har Lady velvet provdocka. Undrar om det är värt att beställa en sån från England?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har en Lady Velvet som jag köpt från England. Har inte använt den så jättemycket ännu men den står stadigt då den har en stabil träfot. Den är även ganska snygg så det gör inget om den står framme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej! Var det krångligt att beställa? Kommer du ihåg vilken sida du hittade den på? Kostnad?
Tack för hjälpen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Lady Valet förståss..
Beställde min från singermachines.co.uk och betalade 129 pund för dockan och 52 pund i frakt. Om jag minns rätt så hade jag dockan inom en vecka. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:07.