![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej Aina
Jo, det kan jag kanske, om jag bara visste hur man gör. Jag skall leta upp någon som kan D1:an ordentligt, affär eller privat, som är villig att ge mig några lektioner i användandet av maskinen. Jag kan i princip bara brodera på den, fortfarande. Jag vet att maskinen och mitt Vip program kan så mycket mer än jag ens har en aning om. Det är bara det att tiden tycks aldrig riktigt vara på min sida, för att sätta mig ner och prova mig fram. Så jag kommer att vara amatör länge än ![]() Kan jag komma upp till dig en vecka och få lära mig??? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() D 1 kan jag inget om, men i Topazen finns en verktygsknapp, det var det jag utgick ifrån! OK, sätt Dig i bilen och kör,, nog ska vi komma fram till något! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en sån ram till min Rose. Man kan sy broderier som är 25 mm i fyrkant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ooops, det var smått. Tack för infon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har en sådan till min Platinum och kan sy broderier som är upp till 40x40 mm...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har också en sån till min designer SE och den kan också brodera upp till 40*40. Så du borde kunna brodera så stort till din desinger 1 också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag förstår inte hur man med en rund båge som är 40 mm i diameter ska kunna sy ett fyrkantigt broderi som är 40*40 mm.
![]() Kanske det går att sy runda som är 40 mm, men det har jag inte testat på min Rose. Den maskinen känner inte av vilken båge som sitter i, så man har inte problemet att maskinen säger att man har fel båge. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:33.