![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Stackare! Håller tummarna att det ska gå bra idag. *lyckospark*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oj, oj, oj, vad mer kan man säga. Du har verkligen råkat ut för allt, så nu kan det väl inte hända något mer utan nu är det "bara" att jobba på. Jag håller alla tummar att det ska gå bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack! för stödet i min förtvivlan
mår bättre nu! Fast det går inte så bra med sömnaden dock, men jag hoppas på att kvickna till framåt kvällen! Dels har det blivit lite mer svalt... inte bara min hjärna som kokar idag kan jag tänka mig!
jag går här och måslar idag och funderar på att tömma diskmaskinen... eller ska jag ge barnen lite mat månne? hihi... vardagen den vardagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Stackars dig!
Andas in och andas ut! Lycka till och ha en skön sommar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
oj oj oj, vilket elände!
Jo ibland är det liksom som om att det trolldom i det man gör. Jag har aldrig lyckats med öljetter eller små tryckknappar. Har alltid ihjäl donet, eller plastmojängen. Kvar står man med färdigsydd sak med förstört öljett. Här har vi precis haft en urladdning i det varma vädret, lite regn och åska. Så nu är det mycket svalare med en frisk bris. Hoppas att du får sitta vid utan mer strul, när alla sover och inte behöver servars mer. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tur att jag inte tog med husqvarnan hem sist jag var hemma och hälsade på mamman!
Även om jag börjar behöva den häruppe, singern börjar käfta om raksömmarna (alla andra sömmar bli bra men inte raksömmen!), och är det något min husqvarna kan så är det raksöm! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.