![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bullar har jag inte provat att baka på drygt 1 år nu, jag är rädd att tummen och handen inte håller för det!
Men Sonen är suverän att baka själv, och han har fått mammas bullrecept! För säkerhets-skull så var jag iväg och köpte en cirkelsåg idag, om jag måste ta itu med det här projeket själv!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En till i dockfamiljen
Nu har jag köpt en docka till. Hon var så oemotståndligt söt så jag kunde inte stå emot. Ninni Sophie ska få vara min modell när jag syr mina dockkläder. Axel Emil och Signe heter de två jag köpt tidigare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
De är så underbara dessa dockor jag förstår att det är svårt att stå emot henne. Var har du köpt dina dockor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Häromdagen köpte jag Windows 7, och installerade det igår.
Embird är installerat och det funkar bra. Inga problem med Iconizer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Köpt en 1,5TB hårddisk jämte en rad olika IC för att bygga en mikrominimal mikrodator för att trixa med lite kul datorgenererat ljud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Den senaste veckan har jag handlat alldeles för mycket tyg. Jag slank in på Tygaffären i Göteborg när jag ändå hade vägarna förbi och kom därifrån med 9 meter tyg och sedan var jag hos Lisa på LG sömnad och köpte ytterligare ett par meter. Jag är nog ensam i Sverige att längta efter regnigt väder så jag får sy en hel dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:54.