![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag brukar faktiskt ge bort kläder i svart och vitt och för länge sen läste jag någonstans att kontrasterna mellan just svart och vitt befrämjade intelligensen hos spädbarn, jag har inte ifrågasatt detta då det stämde bra in på vad jag sysslade med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker att rött är könsneutralt. Glad och fin färg dessutom, tycker jag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Just nu är ju modet lite sailorinspirerat, så jag hade satsat på rött och blått i kombination, ex en rödvitmönstrad body med blåa kantband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har hört samma sak - svart, vitt och rött är de första färger som små barn uppfattar tydligen. Men man kanske inte vill ha allt i de färgerna - kan vara bra till ett lektäcke kanske där bebisen kan ligga och upptäcka färger och former. Kläder skulle jag nog välja lite pastelliga gula och gröna kombinerat med en ljus beige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:18.