![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
går att få tag på billiga overlock
be din symaskinshandlare hålla utkik! det gjorde min och jag fick tag på en huskylock som stått i en garderob i flera år hos någon som köpt den (av honom) och sedan inte sytt på den.. för att den då inte var av senaste modell så blev priset därefter.
sen är det ju inte helt lätt att hitta begagnade overlockar... de som har dem håller oftast fast vid dem men om du har en lokal symaksinsman/kvinna så be denne hålla utkik om du skulle vilja ha en sådan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt tips är att hårdbevaka blocket.se. Jag fyndade min Babylock för 1500 kr där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Köper Du i butik, får Du någon månads garanti.
Av en privatperson är det ingen garanti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nya symaskiner är det 2-5 år garanti på
Begagnade är det några månaders garanti på |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
1-2 års garanti på begagnade maskiner
Det är mycket längre garanti på begagnade symaskiner än så. De lämnar mellan 1-2 års garanti på begagnade Berninamaskiner samt fullbytesrätt inom ett år. Har även sett att det finns att få på en del andra märken.. Det är upp till varje återförsäljare. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:33.