![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Gå en kurs vetja! Det rekommenderas varmt och är inte så dyrt med tanke på att man får hjälp att prova ut exakt det man behöver och allt material finns på plats undertiden o även senare!
Nu blev jag plötsligt senil o kommer inte på vad hon heter...? Hon håller till på Hisingen... Vid Gårda kyrka...(?) Hjälp! Återkommer om det är intressant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack...ska kika runt litegranna på länkarna. Får se sen om det verkar besvärligt eller om jag ska orka pilla med det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det finns ett företag i skaraborg det heter LG sömmnad se länken. http://www.lgsomnad.com/kurser.html och dom har kurser ibland i underkläder sömnad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hon heter Laila
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så var det ju!!! Tack! Jag hade tom fel på kyrka... hur ska detta sluta??!
Iaf: Gå en kurs hos henne!!! Det är värt det flera gånger om! Man lär sig massa tips o tricks! Som man aldrig kan läsa sig till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har sytt massor av Bh ar och använt mig av Danglez4 mönstret, handlar i princip allt från Elingeria
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Elingera
Hur är mönstren från Elingera? Jag har ett bh-mönster från Kwik sew och det passar för större, breda bröst men jag behöver en djupare kupa och inte så bred. Hur ska man veta vilken sorts mönster man ska köpa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:13.