![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Har ni några bra tips på förvaring av overlocktrådrullar? Vi kommer flytta i sommar och kommer då ha plats för ett kombinerat sy/arbetsrum! Men jag har så svårt att komma på något bra sätt att förvara overlocktråden på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har dem i en utdragbar korghylla i mitt linneskåp. IKEA. Där har jag lagt dem omlott, (skaföttes) på varandraq, på höjden så att när jag drar ut hyllan så ser jag alla färger på en gång.
Inunder den översta rullen ligger de övriga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag har fått tomma godisburkar i affären, där har jag trådrullar, en burk till varje färg, röd, grön, blå osv. färgen syns ju genom burken, olika nyanser i samma burk. Det tycker jag funkar bra o burkarna är ju gratis.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej tims!
Det var en praktiskt hylla du hittat! Men min är i simpel papp som jag gjort lite hål i för upphängningssnöre och hål för att tråden ska löpa ner till maskinen (Genom centrum i rullen) Jag är liksom VÄLDIGT ekonomisk av mig! ![]() Ska se om jag får in nån bild nån gång... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:55.