![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Grattis grattis grattis. Visst är det underbart!?!?! Till hösten inreder vi också mitt syrum i källaren så jag är i samma härliga sits som du att leta ideer och inredning.
Det enda jag kom på är att ABSOLUT INTE hänga bordsskivan på konsoller på väggen. Så har jag det idag och trodde det var en bra lösning men nej, det hoppar och studsar när man syr så man håller på att bli åksjuk. Det jag tänker att jag ska ha är att hurtsar och tygförvaring m.m ska var på hjul så man kan rulla fram allt och städa ordentligt överallt, det blir ju en del damm.... och så en massa lampor. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla in Ikeas garderober som är 35 cm djupa. De är supera. Under en övergångstid så kan man ha ett vitt draperi för tills man har råd att köpa de dörrar m m som man behöver.
Pax 100x35x201 kostar 445 kr med trästomme. Du behöver bara några få utdragbara korgar eftersom skåpet inte är så djupt. Du får bra översikt över dina tyger m m. Symaskinerna ryms för förvaring, böcker, pärmar mm. Det ryms otroliga mängder i det. ¨ 4 st x 50 cm breda har jag. Sätter du dörrar är det allra finast och bäst håller undan damm och det ser alltid städat ut. Gubben har likadna skåp för sina grejor och det funkar perfekt för honom med. Trådrullar och sybehör har jag i IKEAs köksburkar som är genomskinliga. I min kombination har jag valt att kombinera ihop så att det ser ut som ett gammeldags högskåp. Jag är handikappad så jag måste ha det lättarbetat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() Räcker det inte med en vanlig skrivbordslampa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skrivborden
Jag tror att det är 2st av dessa IKEA skrivbord Galant som vi kan köpa loss billigt.
http://www.ikea.com/PIAimages/82575_PE208570_S4.jpg En sån här kanske man kan förvara symaskinen i http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30090438 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:47.