![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#10 |
|
|
Det beror på hur små du menar. Det är
beroende på din egen färdighet och hur väl du kan utveckla din egen teknik. Sedan vet jag inte hur smala lödpenn- spetsar du får tag i. Men det finns en möjlighet att leda värmen från lödpennan till något jättesmalt mtrl som i sin tur smälter ner. Samt blanda tekniker, skalpell, håltång osv. Om du inte har en egen lödpenna kolla om du kan låna någons först om du gillar tekniken. Köp till en lödspets. Satsa även på ett lödpennställ (79 kr) de är bra. En sats med lödpenna o glödritpenna kostar från 150 kr. Jag kan göra mindre saker på detta sätt än med skalpell och framför allt mycket mer detaljerat och jämnare. Mina schabloner har funkat bra både på textil och vägg. Det viktigaste är att inte snåla med limsprayet som jag då använder. Sedan också att du har en bra plast. Vet tyvärr inte vad den heter som jag har. Prova dig fram. Senast redigerad av Gumpan58 den 2010-02-23 klockan 11:14. |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:12.

Trådad visning