![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
|
Jag går till Tillskärarakademin nu så jag kanske kan hjälpa dig. Menar du vill lägga till extra vidd för din putmage ska få plats så att kjolen ska falla rakare fram?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: jun 2009
Inlägg: 21
|
Ja precis. Det är ju så svårt att föklara. Men jag tror jag kom på det när jag gjorde byxor i personligt mått. Man gör ritningen så stor som stussen, är så faller den rakt. Stussvid + profilmått som är 4 och ev rörelsevidd.
Tack för alla svar ![]() anette |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:59.






Hybrid-visning
