Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Mönster och klädsömnad > Mönster och mönsterkonstruktion

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-02-18, 23:28   #1
adora adora är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 116
Jag går till Tillskärarakademin nu så jag kanske kan hjälpa dig. Menar du vill lägga till extra vidd för din putmage ska få plats så att kjolen ska falla rakare fram?
adora är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-19, 14:12   #2
styng1 styng1 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2009
Inlägg: 21
Ja precis. Det är ju så svårt att föklara. Men jag tror jag kom på det när jag gjorde byxor i personligt mått. Man gör ritningen så stor som stussen, är så faller den rakt. Stussvid + profilmått som är 4 och ev rörelsevidd.

Tack för alla svar

anette
styng1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons