![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jag håller på med kickelinas block. Kollade runt lite på CQ-sidor och blev inspirerad så det bar av till syaffären för inköp av band,snddar och en massa pärlor mm så ny håller jag på med en lapp på Kickelinas block, blir klar i helgen och hoppas på nästa block på måndag kanske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Perfekt turordning på rotationslistan!
Verkligen roligt att få veta att man har en sysideskompis så nära... Jag har sytt klart på mitt första "fådda" block och postat det alldeles nyss. Alltså: Pysseltants block är på väg till Zickzack. Det här är jättekul! Tjo ho! /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har jag skickat parthenos block till Åsa (syofta)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu skickar jag iväg både Elin M´s och Zickzacks block.
Det har varit jättekul att brodera och jag ser fram emot dem som kommer efter! Anna Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag åkte Elisabeths block hundspann till brevlådan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Och idag postade jag Gympaemmas block till Trugen. Det är så roligt att se vad alla hittar på på sina block!
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:38.