![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stygnsätta racerbil
Hej tänkte fråga alla kloka huvuden här på sysidan hur jag skall stygnsätta denna bil till sonens rum? Det är inte många fält och borde väl vara relativt enkel men jag vet inte hur man gör? Är ny i maskinbrodyr- världen men skall väl förhopningsvis få en kurs i detta.Vad tror ni, lätt att stygnsätta eller finns någon söt själ som kan hälpa mig på traven? Jag har 3D professional. Sonen älskar de racerbilar jag målat på väggen och det vore så kul om de fanns på en kudde eller 2 också :-) God jul förresten!
Caroline Bifogade bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Puff, puff, ingen som kan 3D professional som vet vart jag går in för att stygnsätta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har stygnsatt din bild , men jag kan inget i ditt program
hur lätt som hälst att atuomatstygnsätta vill du ha den får du höra av dig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Men du ÄR ju för god!!!! Så himla rart av dig, hur skall jag kunna tacka dig? :-) Jag är så klart intresserad av att se den, testa att brodera. Är det lätt att ändra storleken på den? Eller måste man anpassa stygnen med storleken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:24.