![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Litte mer förstår jag hur jag ska sy....men.
Men litte förvillande är det fortfarande ingen som med egena ord kan översätta.
Det skulle ju vara det bästa för mej. har aldrig sytt en sån förut. Men tack i alla fall //wowa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du behöver en bit på ca 25 x 25 cm av vardera foder och yttertyg (det som står under är bara jämförelse för vad 10 x 10" är) sen behöver du lika mycket fleece (antagligen som stabilisering) och sen en dragkedja på ca 18 cm. Så fattar jag det i alla fall när jag läser.
Sen är där ju jättebra bilder för hur du syr så det kan du nog klura ut annars får du hojta igen så tar vi fram den lilla engelska kunskapen vi har och sen gissar vi resten - nej skojar bara. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så här blev den
Sydde som jag trodde det skulle vara, men fick sy sidostyckena för hand.Den är ju liten för att se det satte jag till ett värmeljus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I boken Tildas Hus finns en bra beskrivning på dessa väskor. Tycker dock att du klarade dig bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Många tack för det tipset, ska ta en titt i den Tilda bok jag har. Ska nog köpa mig flera Tilda böker för jag gillar dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:34.