Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-12-15, 22:02   #1
Quiltare Quiltare är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 244
Jag har köpt 1-2 Gb på Clas Olsson, men vet inte om dom har kvar.
Quiltare är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 08:56   #2
nonna nonna är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 3
Talking Minne

Hej jag köpte USB-minne på Expert de hade både 1-2 och 4 Gb.Hoppas du kommer att få lika mycket kul med din Janome som jag har med min

Senast redigerad av nonna den 2009-12-16 klockan 08:57. Anledning: felstavning
nonna är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 17:30   #3
Mistli Mistli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 96
Har fått ett pris på 350 e utan program för 12500, om de lägger till program digitzer vill de ja 2500 för det. Vad tycker ni om det? Eller behöver man det eller ska man köpa embird som många rekommenderar.
Mistli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 17:43   #4
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
Du behöver inte det programmet för att brodera med 350.

Embird är ett mycket prisvärt program, dessutom kan kan köpa till delar eftersom till det
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 17:51   #5
Mistli Mistli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 96
Det låter bra, tack Dahlia. Har letat efter embird och vad det kostar men har inte hittat det nånstans. Vet du något om det?
Mistli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 17:59   #6
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
Jag köper Embird hos Secretsof, de är något billigare än att köpa av Embird
http://www.secretsof.com/content/1798
Här hittar Du priser
http://www.secretsof.com/content/1869

Och laddar hem det från

http://www.embird.com/

Du kan ladda hem Embird och använda det gratis 1 månad innan Du köper det

Senast redigerad av Dahlia den 2009-12-16 klockan 17:59. Anledning: Tillägg
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-12-16, 19:14   #7
Mistli Mistli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 96
Tack för det
Mistli är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons