![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: feb 2009
Inlägg: 18
|
![]() Har du pratat med garntjänst? Och vad svarar dom i så fall:confused :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 81
|
Visst har jag kontaktat dom. Men det tycks inte hjälpa. Undrar om man kan avbeställa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
|
Ja jag tycker absolut att du kan avbeställa, de har ju inte motsvarat dina önskemål, ska man ha det till en julklapp så måste man få en rimlig chans att hinna brodera den också. 6 veckor är alldeles för lång tid för leverens, kan man inte svara upp till detta så måste man meddela om det är ok med extra väntetid.Jag tycker du skall ringa med ens och avbeställa.
Stå på dig. Kram från Ingrid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
|
Avbeställa. De har försenat såpass att du inte kan använda för dina syften så har du rätt att bryta köpet.
Då kanske de lär sig att ha saker på lager först. EDIT: Det finns fortfarande några lokala brodeributiker, kanske det är bättre att gå till dessa så man kan få saken i handen direkt när man betalat?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 81
|
Garnet kom någon vecka senare. Men dom hade glömt att lägga i mönstret. Ringde igen och dom skulle posta mönstret samma dag. Idag är det julafton och jag har fortfarande inte fått mönstret. Så allt jag kan säga är god jul på er alla. Handla inte på Garntjänst om ni vill ha era varor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:48.