![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har laddat ner prov versionen av embird men fattar inget. Var finns det en bra bruksanvisning och helst på svenska. Hur har ni gått till väga för att lära er programmet?
Senast redigerad av AnnLindahl den 2009-12-12 klockan 07:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Monica, Ateljé Kreativ har bra gratislektioner att ladda ner
http://www.brodyrlektioner.se/ Hela Embird är på svenska nu. Det är att hela tiden prova sig fram, på så sätt har jag lärt mig det jag kan i Embird |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Jag är helt självlärd då det gäller Embird. Dock har jag använt många andra program såsom photoshop o.s.v vilket gör att jag tyckte att det var ganska enkelt att lära sig embird. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Var köpte ni programmet och till vilket pris?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Köpte embird från deras officiella hemsida. www.embird.com
Priset finns angivet där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för alla svar, funderar på att köpa embird för jag tycker 12-13.000 kr är för dyrt för husqvarnas 4D Professional.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vet inte vad jag gör fel men jag kan inte betala till Paypal när jag skall beställa från Sekretsofemboidery. Mitt kort som annars brukar fungera vill dom inte acceptera och det går ju inte att betala med Visa.
Synd för det är ju flera hundra billigare att beställa därifrån |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:52.