![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
P.S.
Bifogar länken till Syhuset - där kan du läsa om egenskaperna och annat kring din Husqvarna Rose. http://www.syhuset.com/prd2151s.htm D.S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för alla olika infallsvinklar. Nu har jag lämnat min Rose på service, den har stått några år och inte använts. Så då ska jag få hjälp av affären och lösa mitt dilemma,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På Orchidean kunde det hända att broderienheten lossade under sömnaden. Det berodde på att jag glömt trycka ned mataren!!
Men i alla lägen gäller installation o avlägsnande av enheter i AVSTÄNGT tillstånd! Även broderikorten behöver det! Elektroniska saker är lite känsliga o kan lätt bli förstörda... (Det är oxå därför det finns en funktion som heter "säker borttagning av maskinvara" på datorn!) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:08.