![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hej. Jag har samma som du men har lite svårt att förklara hur man gör men det är enkelt, när man kan det. Har du laddat hem broderiet så du kan hitta det i Organzer? Har du det kan du skicka härifrån eller från Embroidery. Snett uppe till höger har du nåt som ser ut som två symaskinsnålar som det står 1 och 2 på. klickar du på en av dom så sänder du broderiet till disketten. Hoppas du förstod annars får du höra av dig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tycker att Christina2 beskrev detta bra, och så här ser det ut i bild när du ska spara i Organizer.
Kom ihåg att ALDRIG använda disketter som du har köpt med broderier på! När du sparar över broderierna, formateras disketten om, och alla broderier på disketten försvinner! Du kan via Organizer bara spara 1 broderi åt gången, så använd samma diskett om och om igen. Jag har ett helt gäng, för helt plötsligt kan de sluta fungera. Stoppa i disketten i datorn. Markera broderiet du vill ha till disketten, och tryck på nål 1. Formatering - STARTA VARNING, allt på disketten raderas - OK Formateringen har slutförts - OK Transfering data - vänta tills klart Nu ska du ha ditt broderi på disketten klart för att broderas i maskinen! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Christina, och WiKa för bilden och ytterligare förklaring
Jag får inte alls upp samma fönster som ni Jag har inte nålarna där du har dem på bilden du skickade. Undrar om det är några inställningar eller om installationen har gått fel /Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du har inte nålarna i högerkanten heller? där har jag mina....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nej inga nålar alls
![]() /Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Inget annat heller där det kommer upp sänd på om du pekar på "knappen" med musen? Konstigt. Har du ingen instruktionsbok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Bara ett litet häfte...
Jag undrar om detta programmet endast är avsett att organisera broderimönstren på datorn... På diskettfodralet står det 3D Organizer Plus Find your designs and pictures easily |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
lite hjälp kanske
Har du inte en menyrad där det finns ett val som heter "send"?Där ska nålarna ligga. Anars kan du prova att högerklicka till höger om raden med småikoner. Där ska det komma upp en ruta där du kan kryssa i vilka grejer som ska synas. Kryssa i "send" så borde du se nålarna. I den verion jag har så finns även möjligheten att komma åt "disk manager" genom att klicka vid en pil bredvid texten "accessories". Men det kanske bara gäller om man har 3d pro som jag har...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:04.