![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag får titt som tätt samtal från dem att de vill att jag ska bli prenumerant hos dem igen men när jag läser om alla problem här så känns det väldigt skönt att jag inte nappat på något av deras erbjudanden igen. Prenumererade i över tio år men sen fick det vara bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
De ringer mig också, rätt ofta faktiskt. Jag har tackat nej till att prenumerera men kan mycket väl tänka mig att köpa lösnummer ibland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har tydligen samma problem som flera andra....har fått stickmagasinet, som jag avbeställde med nummer 10 av Allt om Handarbete, tillsammans med en räkning på 474 kronor..som till råga på allt skall vara betald senast den 17 november....(tidningen kom den 11 november)
![]() Har provat deras hem sida men kommer inte in varken på symagasinet eller på stickmagasinet.....Hur kan en så pass "stor" tidning inte ha bättre kundtjänst kan man undra. Hur gör man? Skickar tidningen i retur? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:41.