![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Är Embird på svensa? Jag som trodde att man fick nöja sig med engelska om man skulle använda sig utav det programmet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan inte lägga in nya Embird för min dator säger att programmet är inte ett giltigt Win32-program
![]() studio går att öppna men man skulle lägga in Embird först Hur gör jag undrar Karin i Östersund |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den gamla versionen av Embird ska avinstalleras först.
Jag brukar hänmta hem den "kompletta" uppdateringsfilen som liggert längst ner på Embirds sida. I den finns alla plug-in |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack snälla Aina då provar jag med det
![]() hälsar Karin i Östersund |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hoppas att det funkar för Dig Karin
Jag har aldrig haft några problem med att installera Embird. Varken när jag hade XP eller nu med Vista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har inte haft det heller men sonen har lagt in spyware, virusprogram mm. så det är kanske därför. Jag använder XP
sonen kommer hit efter jobbet och kollar om jag inte kan lägga in det före ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Nu funkar det
Jag laddade ner programmet ifrån Secrets of... 3 ggr. innan det ville fungera. ![]() ![]() ![]() nu har jag lagt in Studio och Sfumato också Hoppas jag hinner testa imorgon hälsningar Karin i Östersund |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Maria |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hämtar Du hem alla delar i en fil? Den som finns längst ner på Embirds sida. Complete Installationsfile (108 MB)
Jag hämtar filen och lägger den på t ex skrivbordet, sedan när jag installerar den så läggs den i Mappen Embird 32, under program. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ja, jag hämtade den som är längst ner, ska prova att lägga ut den på skrivbordet som du gjort. Ska jag ta bort det som redan är sparat i mappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Vad menar Du då, det som redan är sparat?
När Embird installeras, installeras allt på en gång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det är mycket viktigt att man först avinstallerar Embird och startar om datorn innan man installerar det nya.
Startar man inte om datorn så kan man få en massa konstiga problem. Tips: skapa en mapp på skrivbordet där du har undermappar för de program du laddar ner från nätet. Då har du allt samlat och slipper ladda ner igen om du behöver installera om program. Se till att denna mapp kommer med i din backup. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:59.