![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Nej nu är jag riktigt sur. Jag skickade in mitt val med snigelpost eftersom jag inte lyckades logga in på sidan. Vilket jag för övrigt fortfarande inte kan.
Men jag lyckades i alla fall komma in på "min prenumeration" och där står att min prenumeration är uppsagd! Givetvis var telefontiden slut när jag upptäckte det idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det någon som fått nr 11 än? Jag hade ingen fått igår i alla fall, men den finns att bläddra i på nätet nu.
De hade ju tagit bort min prenumeration vilket jag ringde och ändrade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet inte om jag kapar tråden nu...men en liten undran ang Allt om Handarbete: Har dom ingen E-post adress?
Hela veckan har jag försökt komma i kontakt med kundtjänst men inte lyckats. Jag har säkert provat 20 gånger per dag, endast upptaget ton. Är det nån som har nån aning om hur man kan komma i kontakt med dom? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Nej de verkar inte ha någon e-postadress så att man kan skriva till dem direkt utan man kan bara logga in och sköta sina prenumerationsärenden på den här sidan: http://www.somnadsmagasin.se/Kundservice.2125.aspx
Annars hänvisar de bara till telefonnummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:31.