![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kanske den var ställt upp för visning och sen aldrig blev demonsterad, och sen glömde säljaren bort varför den var upppackad och sålde den som beg? Eller ja jag vet inte, det är toppen när sådant här händer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till den nya maskinen. Gissar att ni kommer få många roliga timmar tillsammans
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis till den nya Daisyn! Jag har haft en sådan maskin och var jättenöjd med den. När jag köpte broderimaskin fick min dotter Daisy-maskinen och hon är också nöjd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har idag beställt en HQ Diamond.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En Diamond!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det lyxigaste jag köpt mig på ett tag nu är Harmony Woods lyxset med rundstickor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Grattis till den nya maskinen.
Efter många turer fram och tillbaks, får jag nu äntligen rättelse, min Janome 350E ska bytas ut. Senast redigerad av Dahlia den 2009-10-13 klockan 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:02.