![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Flytta disskusionen ????'
Jag vet inte hur jag ska göra får se prenumerationen ut.. Men jag håller med Tygtokig...
Hur jag än väljer att göra så känns det som om jag är den som förlorar på det.. Kanske dags att flytta denna disskusionen till Leverantörsforumet så Allt om Handarbete kan svara!!! Men med tanke på att ni inte kommer i kontakt med dom via mail så tror jag inte vi kommer få svar här inne i alla fall. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det gick faktiskt bra att klicka tidningen på deras hemsida (som jag för övrigt inte tycker är så snygg...)
Konstig som jag är och trots att jag inte gillade hemsidan, hmm, så nog lyckades jag hitta tyg jag ville ha och beställde ![]() Tog det på faktura, har ju läst att det kan ta tid med leveransen ibland. (Egentligen behöver jag inte mer tyg, utan mer sy-tid...) /M |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:24.