![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
okej... vad pratar vi om för skillnad? alltså, hur mycket kortare tid tror ni en rya av icke-korrekt botten skulle hålla?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Beror ju helt och hållet på vad du tänker använda istället. Olika fibrer nöts olika, olika vävsätt nöts olika, olika hårt tvinnade trådar nöts olika. Går liksom inte att säga generellt, sådär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag förstår! Får nog fundera lite grann på det här innan jag drar igång... Tog upp idén med min sambo här ikväll och vi hade enorma problem att se var skulle placera ryan när den väl var färdig, och det är ju också något att tänka på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan du inte knyta en ryakudde istället? Blir både billigare, mindre tidskrävande och tar dessutom mindre plats. Sedan tycker jag nog inte att du ska tumma på kvalitén. Lägger man ned så pass mycket arbete på ett projekt så detta så vill man (jag i alla fall) att den ska hålla i många år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rya |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:03.