![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har fyndat ett gäng tyger på Ohlsson´s, köpt nya tyger från stoff o stil och köpt ett nytt broderkort till min Hq, som jag redan älskar...ny favorit. dessutom fick jag lov att köpa ett gäng nya trådrullar, eftersom det skulle vara en annan sorts trådar till dem.
![]() (Å nu i helgen köpte jag en klänning och stövletter till en fest på lördag... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Absolut inte syrelaterat. Men igår hämtade jag hem det Värmländska trollbord jag fyndat på blocket. Här ska frågas haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det får du berätta mer om sedan, Delfintua!
(Jag har inte köpt något på länge förutom mat. Jo, några trådrullar och resår från Bibbi.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Spännande med det bordet,,, hoppas att det är "pratsamt"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har min skärmatta, linjal och rullkniv kommit! Har testat som hastigast, om kniven var skarp, och det var den
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Akta fingrarna med kniven. Jag noterar att en rullkniv är himla behändig, speciellt när man skär ut delar till plagg med fispassning = korsetter. (Edit. stoppat in ett ) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:15.