![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ottobre dam
finns den i handeln nu? Var och tittade i Pressbyrån, men de hade ingen aning om när damtidningen skulle kommma ut? Stod att den skulle finnas i handeln 28 augusti. Vill inte beställa den på nätet, för jag vill kolla lite i den innan jag köper den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
ottobre
Jag prenumerar på den oh fick mail att den kommer 1 september.
Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag som prenumenerar löpande fick den i torsdags.
Anne-Lie, gå in på hemsidan, där kan du se alla modellerna. www.ottobredesign.com Själv håller jag på med en tunika därifrån nu. /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Även jag undrar om den finns ute i handeln? Hittade Ottobre kids, på Ica Maxi, men inte någon dam. Har aldrig köpt den tidningen, men har förstått på er andra här på sysidan att den är väldigt bra? Tänkte köpa nya numret, men verkar vara knepigt? Brukar de ta slut fort? Någon som har någon uppfattning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den kan nog ta slut rätt fort i handeln om din butik nu tar in tidningen. Ett tips är att man kan beställa på tex. http://www.press-stop.se/kiosken/ om man inte vill beställa direkt från Ottobre. Vet inte om det blir samma pris som i handeln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack, Monika för tipset. Har beställt den nu.Kommer om ett par dagar. Fick ge 85:-, men antar att jag får rätt många mönster för de pengarna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja nr 5 2009 är rätt nummer. Det är näst sista nummret för året om man räknar barn och dam tidningarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Bra, då vet jag att det blev rätt...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
hej!
köpte tidningen igår 31/8, på citygross.Så nu finns den ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Idag kom min tidning! Beställde från press-stop i måndags, kostade 85:-. Jämfört med vad den kostade i butik, så blev det bara 10:- dyrare att få hem den i brevlådan. Fullt acceptabelt tycker jag, med tanke på att här i min "lilla by" finns inte tidningen i matbutiken, eller i tobakshandeln. Måste ta en tur på dryga milen för att hitta den... Och bensinen är ju inte så billig heller...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Köpte den hos Pressbyrån igår
så det var lite att titta igår kväll. Funderar på att sy underbyxorna, men läste att det skulle vara 30% stretch i tyget. Kanske det inte fungerar med vanlig trikå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:33.