![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Trådsätta en enkel bild (logga)
Är helt ny på detta o fattar inte så mycket utav det...men för att kunna använda en logga att brodera så måste jag väl trådsätta den eller vad det nu kallas....hur gör jag det? Har en liten bild med en enkel text med svarta bokstäver bara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
För att stygnsätt behöver du ett stygnsättnings-program.
Bilden får inte vara för liten, då blir det svårt att stygnsätta efter |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Men om du vill prova på det här med stygnsättning så rekomenderar jag dig att köpa programmet Embird. Det är ett relativt lättarbetat program för ett relativt lågt pris. http://www.embird.com/ <--- Programmet Dock måste du köpa till ett plug-in som heter "Digitizing Tools" för att kunna stygnsätta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Aha....embird har jag faktiskt!!
Det är ingen svår bild....vit bakgrund med svarta bokstäver (min karl här hemma som vill ha den)....tyvärr finns det inte som font (hade kanske varit lättare??) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:32.