![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag fick ett Tefal när jag fyllde
Dotera hade kollat runt och detta va tydligen vad dom rekomenderade. Det roliga i det hela var att vi hittade det på Gekås sen, och det var nog billigare än det dom köpt till mig Ja hur man kunnat stryka inna det förstår man inte efter det jag provat detta. Och ja jag kan ställa ifrån mig mitt på strykbordet om jag vill ![]() Senast redigerad av myggorna den 2009-08-18 klockan 18:33. Anledning: Bifogar kort |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ska jag bli tvungen att åka till "Ullared" iaf??!? Jag som nästan tänkt lägga upp en grupp på fejjan; "vi som vägrar åka till Ullared/Gekås" eller nåt..
![]() Låter bra med att "ställa på bordet" eftersom jag har ett stort hemmagjort strykbord på 2x1m. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Men har du galler på den??? Tror man behöver det så ångan går "igenom" så att säga
Det är väl trevligt med Gekås besök hi hi då kan du ju komma till mig o fika ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Nje, jag har bordsfilt o lakan på målad plyfa... Visserligen bränner man sig på ångan men man vänjer sig! Fika låter bra! Din adress? Tänker försöka åka upp till syfestivalen i Borås, om inget hindrar mig!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
oj oj att åka till ullared blir väldigt långt.....ca 100mil!
Jag få titta runt här i v-botten, man lär knappast hitta det lika billigt. Kanske får jag satsa på fair net. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Oj kollade priserna lite nu..... Man kanske skulle köpa ett gäng på Gekås o sälja vidare hi hi Elgiganten o Onoff ligger dom ju på 2300.... Johanna jag mailar dig
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Har en Fairnet och är supernöjd! Köpt för två år sedan och då var den begagnad, så den har hållt ett tag i alla fall..
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Jag har fairnet sen några år. Det har varit inne på service en gång. Skickade på posten och fick tillbaka med faktura. Är jättenöjd med det.
Johanna, det lär inte fungera utan perforerad strykbräda. Det är en hel del vatten som går igenom och bordet mår nog inte bra av det. Det blir fuktigt i hela rummet när jag har gått igenom stryktvätthögen. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:10.

Dotera hade kollat runt och detta va tydligen vad dom rekomenderade. Det roliga i det hela var att vi hittade det på Gekås sen, och det var nog billigare än det dom köpt till mig
Ja hur man kunnat stryka inna det förstår man inte efter det jag provat detta. Och ja jag kan ställa ifrån mig mitt på strykbordet om jag vill 

Hybrid-visning