![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja av någon anledning brukar jag vara bra på sånt. Få bort sånt som inte går
![]() nä jag gör en ominstall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag av/ominstallerat. Det hjälpte inte alls. Samma problem kvarstår
![]() När jag går in i studio och importerar en bild, sen ändrar i edit image window under image-menyn då försvinner alla flikar: normal, image, 3d m.fl det är precis som det fastnar i något zom-läge... Jag kan stygnsätta som vanligt.... Jag har kör med Vista på denna datorn och har testat i våran andra burk (xp på den) som det verkar fungera i... Detta fel har kommit nu för jag har tidigare kört Embird utan problem men nu det senaste har det gjorts några uppdateringar... Kan det orsaka mina problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Inte helt otroligt att det är Vista som spökar. Min man har installerat betaversionen av Windows 7, tror jag den heter, och där var det inga problem med Embird. Så alla som har Vista: håll ut det kommer bättre. Vad jag hört skall den skarpa versionen komma nästa sommar, kanske tidigare.
Försvinner även statusraden som är under flikarna, där du kan se mått och och annan info eller bara flikarna? Lite långsökt kanske men när jag går in i Cross Stitch så måste jag "Återställa neråt" och sedan "Maximera" igen så kan jag se hela fönstret. Innan göms nedre delen. Vad jag förstår är det bara när du grejar med bilden som det händer? Tills du fått ordning på det kan du förbereda bild i annat program så länge i så fall? Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För mig fungerar det då utmärkt med vista.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad kostar Embrid?
Förstår att Embrid är bra att arbeta med, var köper man det billigast och enklast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hos Secrets of Embroidery köper du Embird billigast
http://www.secretsof.com/ Skaffa ett e-card hos din bank, så handlar Du säkert, med ett nytt kontonummer varje gång Att ladda ner Embird gör du hos http://www.embird.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
så fort jag zomar försvinner flikarna... Och det brukar jag göra ganska "möe" när jag stygnsätter... scrollhjulet på musen ändrar sej också från att zoma till att rulla upp/ner för sidan..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:10.