![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Har du inte en pressarfot för osynligt blixtlås, kan du använda pressarfoten för osynlig fållsöm!
Det finns en liten upphöjning på undersidan på den, låt den upphöjningen "ligga på" blixtlåsdelen när Du syr. Kom ihåg att pressa ut blixtlåset från avigan innan Du syr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Aha, Aina, det har jag inte provat min trojänare
som jag syr nästan allt på är så gammal att det inte finns fot för osynligt blixtlås. Syr med min vanliga fot, vilket blir bra trots allt ![]() Men osynliga fållfoten borde kunna "styra" måste prova nästa gång. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset om fållpressafoten. Det ska jag också prova. Hittills har jag bara sytt ett osynligt blixtlås, men det kan nog bli fler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Japp, nöden har ingen lag, då provar man med vad man har i tillbehörslådan!
![]() Den pressarfoten "styr" ganska bra. Men nu har jag en fot för osynligt blixtlås! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Foten för osynligt blixtlås är superbra när man väl vet hur man använder den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:49.